Returnări

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Legislatia in vigoare (conform Ordonantei de urgenta 34/2014) privind produsele achizitionate la distanta, va punem la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, pentru a ne anunta despre intentia dumneavoastra de a returna produsele. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta pe e-mail sau telefonic.

In cazul retunarii bunurilor deteriorate sau cu semne de uzura sau folosire inadecvata, Zonama.ro poate percepe de la cumparator o compensatie care va acoperi costul deteriorarii sau uzurii bunului; compensatia va fi dedusa din valoarea rambursata cumaparatorului.

Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin Fan Curier si costul va fi suportat de catre noi. In cazul in care returul produselor se va face prin alta metoda nu vom putea suporta costurile suplimentare.

Taxa pentru transportul initial, nu se returneaza.

In momentul predarii catre firma de transport, iti recomandam sa pui produsul impreuna cu ambalajul original.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare